שלוש שנים כולל סמסטר קיץ: לימודי ערב
ירושלים | אור יהודה
ראש החוג: ד"ר מיכל שפירא
הסטודנטים מקבלים מספר הסמכות מקצועיות ומשמעותיות: תעודת הסמכה של הבצפר, איגוד חברות הפרסום, בנושא ״ניהול קהילות״, תעודת הסמכה של לשכת העיתונות הממשלתית והכנה לבחינה של גוגל בנושא Google AdWords.
הבוגרים שלנו משתלבים במשרדי פרסום מובילים, בסוכנויות דיגיטל מובילות ובחברות מובילות במשק, בתפקידי ניהול, שיווק, מיתוג, מחקר אסטרטגי, ניהול תקשורת שיווקית, דוברות ועוד.
התוכנית מציעה את המספר הגדול ביותר של קורסי הדיגיטל בישראל, לצד סדנאות בניהול מדיה דיגיטלית, רשתות חברתיות והקניית מיומנויות פרקטיות מעולם הפרסום והשיווק.
חשבת פעם למה יש פוסטים שעוצרים אותך בגלילה בפיד וכאלה שלא? למה יש לך יותר תשוקה למוצר מסוים ולא לאחר? למה יש מחאות שהצטרפת אליהן וכאלה שהתעלמת מהן? למה מתוך 2 חברות שמציעות כמעט את אותו המוצר – אחת מצליחה והשנייה כושלת? אחת הסיבות המרכזיות היא – שיווק ופרסום. מהמוצרים שאנחנו קונים בסופרמרקט ובחנויות האונליין, ועד הפוליטיקאים להם אנחנו מצביעים בקלפי – הכל ממותג, משווק ומפורסם כל הזמן. כדי להשפיע באמת, כדי להכתיב מגמות וליצור שינוי – צריך לדעת לעשות את זה כמו שצריך. וזה מה שאנו מלמדים בתואר.
בין נושאי הלימוד: ניהול תקשורת ופרסום, פסיכולוגיה ופרסום, יצירתיות בפרסום, פיתוח מוצרים, שיווק דיגיטלי, סדנת פיתוח סטארט אפ, דוברות ויחסי ציבור, קשרי עיתונות ומדיה, ניהול מותגים, קידום בפייסבוק, בגוגל ובאינסטגרם, תכנון ומחקר המדיה, התהליך הקריאטיבי, ניהול מותגים, קופירייטינג, שיטות מחקר, רשתות חברתיות ועוד.
סדנת הסמכה - כתיבת תוכן שיווקי ועיתונאי של לשכת העיתונות הממשלתית.
תעודת הסמכה של איגוד חברות הפרסום בנושא "ניהול קהילות". תעודת הסמכה של לשכת העיתונות הממשלתית.
מסלול נשים:
ימי א' – ערב
ימי ד' – ערב (זום)
+ ימי ג' -ערב (תגבורים לפי צרכי מערכת בזום)
מסלול נשים:
ימי ב' – ערב
ימי ד' – ערב
ימי ג' (תגבורים על פי צרכי מערכת בזום)
התעשיה 4 , ירושלים