תואר אקדמי בנדל"ן – מקצוע מעניין ומבוקש בתחום הצומח ביותר בישראל

רוצים לשמוע עוד על תוכניות הלימוד שלנו? בואו נפגש!

ד"ר חיים זיכרמן, ראש בית הספר לנדל"ן בקריה האקדמית אונו:

"תואר אקדמי בנדל"ן – מקצוע מעניין ומבוקש בתחום הצומח ביותר בישראל"

B.A. במנהל עסקים עם התמחות בנדל"ן, זה המסלול שיהפוך אותך למקצוען אמיתי בעולם הנדל"ן, הקטר של המשק הישראלי.

הקריה האקדמית אונו קיימה השבוע יום פתוח מיוחד ברדיו קול ברמה, בהשתתפות ראש בית הספר לנדל"ן בקריה האקדמית אונו, הד"ר חיים זיכרמן. היום הפתוח הוקדש למסלול ייעודי ומבוקש במיוחד במגזר החרדי: תואר אקדמי במנהל עסקים עם התמחות בנדל"ן. המסלול הייחודי כולל 45 קורסים איכותיים המקיפים את עולם הנדל"ן מכל צדדיו. בין היתר הקורסים עוסקים במדיני חוזים, רישום מקרקעין, שמאות ומיסוי נכסים, קריאת תוכניות בנייה, ניהול סיכונים, ייעוץ משכנתאות, היטלי השבחה, יזמות, שיווק ועוד.

ראש בית הספר לנדל"ן באונו הזכיר בפתח הדברים כי הנדל"ן הוא הקטר של המשק הישראלי, עם ביקושים חסרי תקדים ועלייה עקבית ומתמדת בהתחלות בנייה, שלא מצליחות לספק את המענה הנדרש. "ישראל נדרשת למעשה להכפיל את עצמה מבחינת ביקושים בעקבות קצב הגידול המהיר של האוכלוסייה. בהתאם לכך הצורך באנשי מקצוע בתחום הנדל"ן הולך ועולה מדי שנה, ומדובר במגוון רחב מאוד של תחומי עיסוק הנדרשים כדי להפעיל את הענף, שהוא הצומח והמשפיע ביותר על כלכלת ישראל", ציין ד"ר זיכרמן.

במענה לשאלת מאזינים ציינו נציגי הקריה האקדמית אונו כי הסטטיסטיקה של עולם התעסוקה מבהירה היטב שתואר אקדמי פותח בפני הבוגרים מגוון רחב יותר של אפשרויות הכנסה בשכר גבוה, וכמו כן משפיע לטובה על הזדמנויות הקידום לעמדות בכירות יותר בארגון או בחברה. ד"ר זיכרמן הדגיש כי הקורסים מועברים על ידי מרצים איכותיים מהשורה הראשונה המגיעים מהשטח, אשר מכירים לעומק את עולם הנדל"ן לא רק בתאוריה אלא גם ברמה הפרקטית והמעשית.

בסיום היום הפתוח ציין ד"ר זיכרמן כי התואר בנדל"ן באונו הוא קצר יחסית, שנתיים ושלושה חודשים בלבד, זאת במטרה לאפשר לבחור הישיבה לרכוש מקצוע מפרנס בתקופה סבירה. "כבוגר של הקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו, אני יכול להעיד שהמטרה היא שהסטודנטים החרדים ירגישו בבית, ירגישו חלק ממקום הלימודים. החל מהצוות המלווה, הכשרת המרצים, ועד התחשבות בנושאים כלכליים ותרבותיים. זוהי מעטפת שלמה שמטרתה להתאים את הלימודים האקדמיים לצרכי הסטודנטים בוגרי עולם הישיבות", אמר הד"ר חיים זיכרמן.